Vil du spille med i et band? Vil du lære at skrive din egen sang? Og lære at indspille den?

Du kan vælge at spille et instrument, du kan i forvejen - eller måske du vil kaste dig over et nyt? Måske du er helt pjattet med at synge eller lægge andenstemmer på melodien? Der er i hvert fald plads til det hele på musiklinjen, hvor vi både spiller sammen i store og små bands.

Vi arbejder både med akustiske instrumenter, elektronisk musik og studieindspilning. I undervisningen styrker vi jeres tekniske, teoretiske og kreative musikalske færdigheder, så I bliver klædt på til at spille musik inden for diverse genrer, omskrive allerede eksisterende numre og skrive egne sange, tekster og melodier. Vi ønsker at styrke jeres evne til at samarbejde og være selvstændige i arbejdet med at skabe et fælles musikalsk udtryk.

Musik er helt klart et af mine yndlingsfag jeg glæder mig altid til vi skal have musik. Man får virkelig lov til at udfolde sig musikalsk og så er lærerne bare virkelig tålmodige og man kan mærke at de ELSKER musik

Amalie elev KE årgang 22/23

Læs flere udtalelser