Vil du vide mere om moodboards? Vil du lære mere om processen fra designidé til færdigt produkt?

I Tekstil & Design arbejder du både eksperimenterende og systematisk med stof og tråd. Vi går også i lag med alternative materialer. Du lærer at designe og sy tøj, og du får også mulighed for at brodere, trykke, filte, knytte og strikke.

Inspirationen finder vi i modeblade, og vi tager gerne ind og ser nogle af de aktuelle udstillinger i København, for at finde inspiration i fortid, nutid og fremtid.

Tekstil & Design udfordrer din kreativitet og udvikler samtidig dine analytiske og håndværksmæssige færdigheder.

Tekstil og Design er et mega fedt fag, hvor alle kan være med ligemeget om man kan sy eller ej. Der er masser af muligheder for at sy forskellige ting og lære forskellige teknikker

Esaja elev KE årgang 22/23

Læs flere udtalelser