Kastanievej Efterskole tilbyder 10. klasse med vægt på både boglige fag samt vore mange kreative linjefag og valgfag. Vi har plads til 90 elever.

For at blive elev på Kastanievej Efterskole skal man besøge skolen sammen med sine forældre. I løbet af året slår vi dørene op til besøgsdage og Åbent Hus-arrangementer.
Her vil skolens forstander holde et oplæg i samlingssalen, hvorefter I vises rundt af nuværende elever. Vi byder på kaffe og kage i skolens spisesal og I får mulighed for en samtale om indmeldelse.

Besøgsdage

Vores besøgsdage er oftest fredage i tidsrummet kl. 13-15.

På en besøgsdag vil du høre om skolen i foredragssalen ved forstander Karen Krog, få en rundvisning af nuværende elever, samt opleve linjefagene i gang på værkstederne. Vi serverer kaffe og kage i spisesalen, hvor der også er mulighed for en snak med en lærer. Vi glæder os til at se jer.

Læs mere om åbent hus længere nede på siden.

Tilmeld dig til vores besøgsdage.

Åbent Hus

Udover vores besøgsdage slår vi dørene op til følgende arrangementer:

Efterskolernes Dag finder sted søndag d. 24. september 2023 med åbent hus fra kl. 13-16:30
Efterskolernes Aften finder sted onsdag d. 10. januar 2024 med åbent hus fra kl. 18-21

Program for Efterskolernes Dag og Efterskolernes Aften

Kastanievej Efterskole slår dørene op til Åbent Hus! Vi byder jer indenfor til en rundvisning af de nuværende elever. Oplev linjefagene ”live” og se udstillinger fra valgfagene. Mærk stemningen og se hvordan eleverne bor. Vi byder på kaffe og kage i spisesalen og giver jer mulighed for at tale med en lærer om eventuel indmeldelse på Kastanievej Efterskole.