At have musik som linjefag på Kastanievej Efterskole er en virkelig god oplevelse. Hvis man ikke har spillet i band før, kan det helt klart anbefales, og man lærer, hvordan det er at spille med andre.
August om “Musik”

Elev, KE18/19

Jeg kunne godt lide mit band.
Tage om “Musik”

Elev, KE18/19

Musik er et meget frit fag. Man har mulighed for at bestemme meget, da man selv skriver sangene.
Ronja om “Musik”

Elev, KE18/19

Musik er et fedt linjefag med masser af mulighed for udvikling og for at prøve ting af. Det er fedt at være en del af et band - og så er musikken, man laver rent faktisk fed! 🙂

Mille om “Musik”

Elev, KE18/19

Jeg kunne godt lide mit band.
Jonathan om “Musik”

Elev, KE18/19

Det at være sanger på musiklinjen er det en oplevelse for sig. Man udvikler sig med musikken på en positiv måde.
Naomi Ettrup Nielsen (Musik)

Elev, KE16/17

Det har været skide fedt. God stemning, gode lærere, god musik.
William om “Musik”

Elev, KE17/18

Musik som linjefag er vildt fedt og en god mulighed, for at udfordre og udvikle sig selv. Der er vidt forskellige niveauer, og man behøver ikke at have spillet før, for at vælge det som linjefag 🙂
Mille om “Musik”

Elev, KE18/19

På linjefaget musik får man øvet sig på at skrive sine egne sange sammen med andre, og der er ingen krav til, hvilket niveau man skal ligge på. Man får også spillet en masse fede koncerter for både forældre og de andre elever.
Sofia om “Musik”

Elev, KE18/19

Musik er rigtig fedt, og du lærer, hvordan man skriver sange og spiller musik.
Oliver om “Musik”

Elev, KE18/19

Musik er et mega nice linjefag. Jeg synes det hjalp mig. Min sangstemme er blevet bedre, og jeg har lært en masse om genrer i musikken. Jeg har taget fokus på musikkens stemning og lært en masse nye sange, og lært om sangskrivning. Du lærer det vigtige om musik i linjefaget musik.
Freya om “Musik”

Elev, KE18/19

Det har været ret fedt at have musik i 1. periode. Jonas er en fantastisk lærer og har hjulpet mig med min angst - for det er rigtig svært for mig at stå på en scene uden at få det mega dårligt - men det er blevet bedre med et boost fra Jonas og de medmennesker, jeg har været sammen med her i 1. periode <3
Thobias om “Musik”