Nogle er vilde med fællesskabet på et flermandsværelse, mens andre gerne vil prøve at bo to. Så på Kastanievej kan du vælge mellem 2-, 3- eller 4-mandsværelser alt efter, hvad du har lyst til. Du og din værelseskammerat bestemmer selv, hvor skabet skal stå eller hvad der skal på væggene, for værelset er jeres private domæne, og I kan indrette det efter jeres personlige smag. Alle værelserne er udstyret med senge, borde, stole og skabe, men hovedpude, vækkeur, guitarstativ og den slags skal du selv sørge for.

Kig ind på Markus og Johans værelse og hør om livet på KE.

Værelserne skal afleveres i samme stand som de er modtaget. Derfor:

• må der ikke fortages varige ændringer på værelsernes faste indretning og inventar
  • må opsætning af plakater og lignende kun foretages med plakatgummi. Der udleveres 1 pakke plakatgummi pr. værelse ved skoleårets start.

På grund af brandfare må der ikke anvendes nogen form for væg- og/eller loftstæpper.

Det er ikke tilladt at have levende lys på værelserne. Brug af røgelsespinde er ikke tilladt. Eleverne får udleveret en nøgle til værelset, som også bruges til elevens private skab. Pris for bortkommen nøgle er 400 kr. Vi opfordrer til, at man låser sit værelse, og låser værdigenstande inde i skabet. Vi gør dog opmærksom på, at skabet ikke er et tyverisikret skab.