Jeg elsker at have Tekstil & Design, for jeg har så mange muligheder, og jeg kan udvikle mig så meget. Samantha er bare den allerbedste lærer, og hun er helt vildt tålmodig og rolig. ELSKER DET!!

Olga om “Tekstil & Design”

Elev, KE18/19

Tekstil & Design er efter min mening det fedeste fag nogensinde. Man lærer både at tænke kreativt og mere abstrakt. I Tekstil & Design arbejder man med at tænke i løsninger - og så det at sidde med den følelse, at man selv har skabt noget, som man har arbejdet hårdt på at gøre færdigt, dét er klart det bedste ved faget.

Sofia om “Tekstil & Design”

Elev, KE18/19

Tekstil & Design er et mega fedt og hyggeligt fag, hvor der er plads til at lave lige, hvad man har lyst til i godt selskab

Cecilie om “Tekstil & Design”

Elev, KE18/19

I Tekstil & Design under fællesprojektet arbejder man meget produktivt med sin gruppe og kommer ud med vildt fede resultater. Det kan anbefales!

Amalie om “Tekstil & Design”

Elev, KE18/19

Det var fedt, at man selv kunEmma Teresa om “Tekstil & Design”ne finde tingene frem og at man måtte være i tekstillokalet efter skole og arbejde selv.

Emma Teresa om “Tekstil & Design”

Elev, KE18/19

Det er pisse fedt. Man lærer virkelig en masse nye metoder!
Felina om “Tekstil & Design”

Elev, KE17/18