Alletiders fag. Mulighed for kreativ udfoldelse. Har man brug for timer med stilhed og ro, så er billedkunst det perfekte fag.

Mads W. om “Billedkunst”

Elev, KE18/19

Billedkunst er roligt og frit. Frit til at udfolde sig kreativt. Uanset om du aldrig har rørt en malerpensel eller har malet nogle år, så er billedkunst klar til at tage dig ud på en fantastisk rejse med support og klap på skulderen.

Bea om “Billedkunst”

Elev, KE18/19

Billedkunst gav mig muligheden for og friheden til at udtrykke - og være - mig.

Anna om “Billedkunst”

Elev, KE18/19

Billedkunst er mega dejligt og et super hyggeligt fag

Rose om “Billedkunst”

Elev, KE18/19

Jeg har elsket at have billedkunst. Det er et super roligt og hyggeligt miljø, så man kan fordybe sig i kunsten.

Rosa om “Billedkunst”

Elev, KE18/19

Billedkunst er mega hyggeligt, og Stih er en god lærer.

Emily om “Billedkunst”

Elev, KE17/18

Det er meget hyggeligt at have billedkunst, og det er et dejligt pusterum, hvor man kan fordybe sig i det projekt, man nu er i gang med. Vi hjælper også meget hinanden med inputs og idéer, hvilket er meget rart. Man kan næsten lave lige det, man har lyst til - ellers så skal Stih nok finde på et eller andet

Cecilie H. om “Billedkunst”

Elev, KE18/19

Det er super fedt at have billedkunst. Jeg synes, man udvikler sig virkelig meget, og man kan altid få hjælp af enten Stih eller nogle af de andre elever, hvis man måske ved, hvordan man skal komme videre.

Julie om “Billedkunst”

Elev, KE18/19

Jeg synes, billedkunst har været det fedeste. Det har været overdrevet hyggeligt, og Stih kan bare et eller andet, så man altid går derfra i godt humør

Emma Thea om “Billedkunst”

Det er super hyggeligt.
Lærke Piper (Billedkunst)

Elev, KE 16/17

Det var super godt. Har været 100% tilfreds!
Asta om “Billedkunst”

Elev, KE17/18

Det er mega hyggeligt at sidde nede i billedkunst og udvikle sig i sit eget tempo. Her kan man sidde i sin egen verden og bare hygge sig med det.
Alizia Rossé Meyling-Hansen: Billedkunst

Elev, KE16/17

Det er altid hyggeligt at komme til billedkunsttimerne. Altid en god og rolig stemning, og man får god tid og hjælp til sine projekter.
Dina om “Billedkunst”